Politik vedr. sociale medier.

Boldklubben Vejle Kammeraterne
Politik vedr. sociale medier.

Politikken beskriver foreningens holdning til og bestemmelser på området, således at foreningens medlemmer, trænere, ledere, forældre og øvrige med tilknytning til klubben, er bekendt med bestemmelserne på området.
Klubben har 2 officielle sider på de sociale medier. Disse er de 2 nedenstående.

1: Boldklubben Vejle Kammeraterne har 1 officiel facebook side: FACEBOOK
2: Boldklubben Vejle Kammeraterne har 1 officiel X konto (Twitter): X (TWITTER)

Klubben tager afstand fra enhver form for racistiske eller sexistiske udtalelser på nettet, herunder på de af klubben oprettede social medier. Såfremt klubben bliver bekendt med sådanne handlinger vil disse blive behandlet som alle øvrige disciplinære forhold. Klubben har derfor ret til at slette opslag af upassende karakter.

Klubben er bekendt med at der kan/er oprettes/oprettet holdsider for klubbens hold. Indholdet på disse sider kan Vejle Kammeraterne ikke tage ansvaret for. Dette vil være de pågældende administratorer for siderne der er ansvarlige for indholdet på disse sider.
Vejle Kammeraterne kan være medadministrator på disse sider, i det tilfælde tager klubben også ansvar for at opslagene er saglige og respektfuld formuleret.
Vejle Kammeraterne kan også oprette holdsider, hvis dette er tilfældet vil det kun være Vejle Kammeraterne der vil stå som administrator af siden.

Vejle Kammeraterne 2020